Nabór Kandydatów/Kandydatek na szkolenie grupowe realizowane w ramach projektu pt: „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie łosickim (IV)”

Print Drukuj
 
Logotypy PO WER

Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach ogłasza nabór Kandydatów/Kandydatek na szkolenie grupowe pn. „Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia
z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz
z ładunkiem"
realizowane w ramach projektu pt: „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy
w powiecie łosickim (IV)".

Osoby zainteresowane udziałem w ww. szkoleniu proszone są o zgłaszanie się do doradców klienta – pokój nr 50, 54, 56
 
W Projekcie mogą wziąć udział osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łosicach, w wieku 18-29 lat, w tym m.in. osoby:
  • z niepełnosprawnościami;
  • długotrwale bezrobotne;
  • o niskich kwalifikacjach;
  • nie kształcące się (tj. nie uczestniczą w kształceniu formalnym w trybie stacjonarnym);
  • nie szkolące się (tj. nie uczestniczą w pozaszkolnych zajęciach mających na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych, potrzebnych do wykonywania pracy);
  • które w okresie 4 tygodni przed przystąpieniem do projektu nie szkoliły się ze środków publicznych.

Osoby zainteresowane udziałem w powyższym szkoleniu powinny zapoznać się z „Regulaminem projektu pt. „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie łosickim (IV)" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Osi priorytetowej I, Działania 1.1, Poddziałania 1.1.1".
 
Szczegółowych informacji udzielają doradcy klienta:
pok. 50, tel. 83 357 19 50        pok. 54, tel. 83 357 19 54
pok. 56, tel. 83 357 19 56
Obowiązujący regulamin i dokumenty rekrutacyjne do projektu dostępne są do pobrania w zakładce Dokumenty do pobrania/ Bezrobotni i poszukujący pracy oraz w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Łosicach, u doradców klienta, pok. 50,54,56.
 
 
Informacje o publikacji dokumentu